dimarts, 30 de desembre del 2008

úka úka (honomatopeia musical)


Sembla mentida però una convenció com la del canvi d'any és capaç d'afegir pressió a aquesta darrera entrada d'enguany, malgrat que, com d'habitud, no tinc ben bé res a dir. La campanya nadalenca, viscuda des d'un comerç, i la grip que em ronda i ni m'occeix definitivament ni em deixa estar m'han buidat el magí de les poques idioteses que de costum alberga i d'on extrec les idees de bomber que aquí omplen els paràgrafs.

Malgrat tot m'agradaria compartir amb vosaltres una eina que he fet per tal de veure actualitzats els posts de diferents blogs que pengen enllaços a descarregues directes de música, usualment d'àlbums sencers. Es tracta d'una pàgina feta a base de blogrolls i que es va actualitzant sola on podreu veure el títol de les entrades, la imatge que normalment és la portada del disc i un petit extracte. Consta d'una secció de música variada (jazz, del món, pop, etc.), una secció de soroll (punk, noise, hard core) i una altre de música clàssica. Així mateix també tinc la voluntat d'afegir-hi una secció amb blogs que ofereixin descàrregues de sèries de televisió i pel·lícules, espero que m'ajudeu i me'n digueu uns quants.
La pàgina es diu úka úka (onomatopeia rítmica) i us en deixo el l'enllaç
Bon any!